Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

Jesteśmy terrorystami

tłumaczenie:

Du bist Terrorist

Niedawno temu odkrylismy, ze w Niemczech zyje ponad 82 milionow terrorystow.

TY jestes jednym z nich.

Dlatego teraz kontrolujemy i zapisujemy wszystkie twoje dzialania przez 6 miesiecy.

Np.: do kogo dzwonisz i kiedy.

Kiedy uzywasz swoja komorke, i gdzie.

Kiedy i z ktorego miejsca logujesz sie do internetu, i ktore strony odwiedzasz.

Do kogo piszesz maile, i dlaczego.

I poniewaz jestes terrorysta, BKA moze od tej pory rowniez kontrolowac twoj komputer.

Znamy twoje hasla, ogladamy twoje zdjecia z urlopu, sledzimy z kim jestes na czacie.

Albo szperamy w twoich osobistych dokumentach.

Mozemy z twojego komputera sciagnac wszystkie dane, zmienic je, albo zapisac zupelnie nowe.

Jeszcze nigdy nie mielismy w Niemczech zamachu terrorystycznego, zaplanowanego na skale miedzynarodowa.

Ale z TOBA, i 82 milionami nowymi terrorystami, musimy bardzo uwazac, zeby tak zostalo.

Nowy dowod osobisty, ktory m.i. zawiera odciski palcow, wiecej kamer i jeszcze wiecej innych niespodzianek juz sa w drodze do ciebie.

Poniewaz TY jestes terorysta.

Źródło

Maj 24, 2009 - Posted by | Inne

Sorry, the comment form is closed at this time.

%d blogerów lubi to: