Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

Fanatyzm przedstawicielki kasjopei

Wpis traktujący o innym blogu który mnie i mojego bloga opisał, oczernił. Właściwie to napisałem posta jako odpowiedź na to co tam napisano. Nie wnosi niczego ciekawego dla nie zorientowanych osób, więc raczej wg mnie nie warto zawracać sobie głowę.

Wszystko zaczęło się od pewnego wpisu który umieściłem na blogu. Kogoś to bardzo mocno zabolało, tym kimś jest niejaka Iza właścicielka bloga „pracownia4” swój ból wyraziła w swoim wpisie pt „Niebezpieczna głupota„. Iza jest taką polską przedstawicielką „kasjopei”.

Po wielu przemyśleniach w końcu zdecydowałem że napiszę o tym szerzej tutaj.

Mój wpis zawierał odnośnik do pewnej strony gdzie są sesje „kasjopean”. Można to potraktować tak że po prostu umieściłem sobie odnośnik jako przedstawienie innego punktu widzenia. Ale dla Izy absolutnie to było coś innego, wręcz tak bardzo poważna sprawa że musiała zareagować i to zrobiła, stąd ten mój wpis.

Po pierwsze ja miałem prawo do umieszczenia tego linka, po drugie ona miała prawo odpowiedzieć na swoim blogu. Ok, tylko że styl w jakim to zrobiła już nie jest w porządku.

Ale jadę od początku, jak to się potoczyło, najpierw dała komentarz:

Liczy się wszystko, co robimy. Każdy czym i każde zaniechanie. Liczy się też Prawda – dla jednych, dla innych zaś na przykład popisywanie “wiedzą”. Dla jeszcze innych pieniądze, albo robienie zamieszania, albo własny interes. A Ty wiesz, co liczy się dla Ciebie?

Po pierwsze Iza nie zaczęła jak człowiek, uprzejmie próbując zwrócić uwagę. Po drugie to co powyżej nazywa się programem pouczania. Iza okrężną drogą próbuje powiedzieć że dla niej liczy się „Prawda” (napisała z dużej litery dla mocniejszego podkreślenia) PRAWDA/NIE PRAWDA – ZŁO/DOBRO ona z tym walczy. Później nie zwraca się bezpośrednio do mnie tylko jedzie dalej okrężną (chytrą?) drogą, pisze „popisywanie „wiedzą” „. Tutaj mamy słowo wiedzę w cudzysłowiu, czyli ja raczej nie mam pojęcia o wiedzy, tej prawdziwej, jedynie słusznej. Później Iza zastanawia się czy czasem specjalnie tego nie umieściłem dla pieniędzy, ponieważ według niej, już jestem na ciemnej stronie i być może zostałem opłacony aby umieścić ten wpis. Czy już to nie śmierdzi fanatyzmem? teoriami spiskowymi? chybotliwy fundament masz coś kochana Izo. I na koniec jak przystało na guru zadaje mi pytanie co się liczy dla mnie, oczywiście to pytanie nie ma żadnego związku z moim wpisem. Teoria spiskowa jest teorią i właśnie ją ładnie ukazała, tylko że ona nie wie która, więc wymieniła wszystkie ;-)

I dalsza część błyskotliwej wypowiedzi:

Zastanawiasz się nad tym, ile prawdy jest w tym, co zamieszczasz na swoim blogu? Oczywiście to Twoj blog i Ty tu rządzisz, wcale nie musisz się nad tym zastanawiać. Nie ma w tym nic niezwykłego – wielu się nie zastanawia, nawet bardzo wielu. Część postępuje tak z głupoty. Wielu jest też takich, ktorzy mniej lub bardziej świadomie rozpowszechniają kłamstwa. Niektórzy z nich są za to nawet hojnie opłacani.

No i dalej klepie to samo, gada o prawdzie. Oczywiście oświecona Iza zna prawdę……. hehe prawda/ nie prawda, fajna zabawa. Iza mówi że ja nie mam nic wspólnego z PRAWDĄ, mało tego ja nawet nie zastanawiam się. W ogóle wg Izy ja w ogóle nie myślę ! hehe nieźle co? Mamy tutaj klasyczny przykład pogardy drugim człowiekiem. Dalej Iza zastanawia się czy ja robię to wszystko świadomie…. „rozpowszechniam kłamstwa”. Dalej stara śpiewka że zostałem opłacony.

Zobaczcie jakie to jest cwane. Nie zwraca się bezpośrednio do mnie w swojej wypowiedzi tylko jedzie okrężną drogą. Zawsze będzie mogła wytłumaczyć się że ona tego do mnie wprost nie powiedziała. Pytanie w takim razie, po co to dała w takiej formie?

Dalej podała jedyną sensowną informację, przekopiowaną. Tylko na tyle ją było stać :(

Odpowiedziałem na to, mniej więcej tak: „zajmij się swoim nosem” ale ona nie popuściła:

Najlepiej – dla kogo?

Na pewno dla psychopatów i oszczerców, nikt by nie ujawniał ich przestępstw i machinacji, ale by było fajnie! Toż dokładnie tego chcą, nie?

I mamy pierwsze co to, „psychopatów” i „oszczerców”. Pytanie za sto tysięcy brzmi kogo ma na myśli mówiąc psychopata i oszczerca, mnie czy może autora strony do której linkowałem? Nie ma to znaczenia dla mnie.

Tutaj zaczyna się jawne obrażanie, oczernianie i zniesławienie mnie. Dalsza część znajduje się w bogatym w negatywne emocje wpisie „niebezpieczna głupota”. No to jadę od początku, najpierw co napisała:

Niebezpieczna głupota

(w najlepszym razie)

a w najgorszym co? kochana Izo? Oczywiście tutaj mamy chore teorie spiskowe które Iza widzi za każdym rogiem. Mniemam że jest ich świadoma, gorzej u niej z kontrolą tego.

dalej:

(…) Nie wiem, czy z totalnej głupoty, z arogancji, czy z jeszcze innego powodu Paweł kieruje swoich czytelników na stronę psychopatycznego agenta COINTELPRO. Sądząc po jego odpowiedzi: (…)

Tutaj zaczyna się jazda pod tytułem wyzywanie mnie. Biedna zaślepiona Iza, w swojej rozpaczy zrobi absolutnie wszystko. Przez myśl nie przejdzie jej takie coś jak „zwykły błąd” lub inna ludzka myśl. Iza woli walić z grubej rury, zamiast wytłumaczyć chłosta za pomocą słów, miesza z błotem. Tak się zastanawiam…. pewnie w domu miała podobnie jak była mała. Dzisiaj stosuje te same techniki. Także droga Izo, kontroluj swoje teorie spiskowe i inne twoje okularki, zachowuj się jak człowiek bo sobie problemów narobisz z innymi ludźmi, nie każdy jest taki wyrozumiały jak ja, niech za przykład posłuży ci osądzanie…… masz spaczone osądzanie z powodu m.in teorii spiskowych które wszędzie widzisz, np u mnie.

dla Pawła liczy się tylko on sam. Jego ideałem zdaje się być coś na pograniczu narcyzmu i psychopatii. Pewnie dlatego napisał, że “najlepiej by było gdyby każdy patrzył na siebie a nie na innych”. Pytanie, dla kogo byłoby najlepiej, czyli inaczej – kto by na tym skorzystał?

Tutaj można zaobserwować pewność siebie. Iza sama to napisała, proszę zwrócić uwagę na słowo „Pewnie”. Otóż nie pewnie kochana Izo, i wyobraź sobie że nikt na tym nie korzysta. Jezu kobieto, co ty masz za jazdę na punkcie że ktoś musi korzystać? A chyba wiem, to ma coś wspólnego z twoim drażliwym punktem pt „pieniądze”.
Wiesz co to oznacza, co przytoczyłaś w cudzysłowie? Powiem ci: „zajmij się swoim nosem”. Nie wpieprzaj się do kogoś, bo to zawsze fatalnie się kończy, nie nauczyłaś się tego jeszcze? „Nie wsadzaj nosa w nie swoje sprawy”. To chyba taka domena starych gramoli, babć i innych…

Oto najnowsza filozofia Pawła: zostawny psychopatów i wszelkich innych niebezpiecznych dewiantów samym sobie, niech sieją destrukcję, niszczą, krzywdzą, rzucają oszczerstwa. Zostawmy w spokoju złodziei i nie upominajmy się o swoje prawa i swoją własność. Nie obnażajmy szerzącej się ewidentnej głupoty. W końcu każdy ma swój rozum i dostatecznie dużo czasu, żeby samodzielnie przeprowadzić wszelkie badania na każdy temat. My pilnujmy jedynie swojego nosa. Porzućmy swoje blogi, nie dzielmy się wynikami swoich dociekań, nie wymieniajmy się między sobą swoimi doświadczeniami. Pytam, kto na tym zyska?

Ja pierdziele, nieźle. Iza wie lepiej ode mnie samego jaką ja mam filozofię ! I na koniec of cors kto na tym zyska. Powiem ci Izo kto na tym zyska, otwórz szeroko oczy,uwaga……….. UWAGA………….. zyska ŚWIĘTY MIKOŁAJ !

A teraz zadanie dla ciebie, jaki agent kryje się pod pseudonimem „święty mikołaj” ? …………. ;-)))))

Dobra już tak nie główkuj bo całkiem Ci się popieprzy, żartowałem tylko.

Dalej, Paweł pisze:

“w końcu zostaliśmy tak wychowani.. by żyć dla innych”.

Rzeczywiście? Kto tak został wychowany? Domyślam się, że Pawłowi chodziło o wychowanie w narcystycznej rodzinie i o przerzucaną na dziecko odpowiedzialność za zaspokajanie emocjonalnych potrzeb rodzica(ów) kosztem ignorowania – i w efekcie zanegowania istnienia – emocjonalnych potrzeb dziecka. A może chodziło mu o szukanie aprobaty na zewnątrz, co jest przeważnie wynikiem odniesionych w dzieciństwie ran psychicznych? Tak czy owak, nie pierwszy raz Paweł wykazał totalny brak zrozumienia zarówno  zagadnień psychologicznych, o których wspomina na swoich blogach, jak i innej wiedzy, na którą się natknął. Jak winogrona odrywane z kiści, Paweł wyrywa z kontekstu strzępki wiedzy albo i pojedyncze słowa, przekręca je (świadomie albo z głupoty) i wykorzystuje do rzucania nimi w innych. (Ostatnim jego konikiem stało się nazywanie wszystkiego, co mówią inni, “wiarą”. No bo WIE oczywiście tylko Paweł).

Tutaj Izka, domyśla się…….. ciul tam że sama nie wie, tylko się domyśla, jedzie z koksem…

Wiesz co, nie trafiłaś, niestety nie chodziło mi o żadne z tego co napisałaś. Powiem ci…… żyjesz dla swoich idei, ty nie żyjesz dla siebie. Walczysz nieudolnie ze mną albo innymi psychopatami w imię czego? No sama napisałaś Izo, walczysz ze Złem czyli psychopatami i innymi…. z tym walczysz.

Kochana Iza równa mnie z…… ziemią to mało powiedziane. Bawi się w „psychologa” i próbuje odgadnąć… mnie. Zaraz potem pisze „totalny brak zrozumienia zagadnień psychologicznych„………tak? o…..dobrze że ty się znasz…..wow nawet na twoim blogu można dużo poczytać o psychologii. A nie, zaraz ,przecież ty jeszcze masz taki program że nie znasz się na tym więc nie piszesz o tym, czyli nie umiem psychologii więc się jej nie tykam. A wiesz że ten program nazywa się „zaniżone poczucie własnej wartości” ? albo… brak wiary w siebie.
Dalej pisze „jak i innej wiedzy na którą się natknął„, hehe to już nawet nie chodzi o psychologie, jej chodzi o… WSZYSTKO ! Jestem totalnym głupkiem hehe, moja matka ma ten sam program, nazywa swoją córkę głupią. To pokolenia tak ma czy jak?

Później ciekawa rzecz, pisze „Paweł wyrywa z kontekstu strzępki wiedzy albo i pojedyncze słowa, przekręca je (świadomie albo z głupoty) i wykorzystuje do rzucania nimi w innych.” Dlaczego ciekawa? Ponieważ Iza opisała samą siebie, w komentarzach do tego wpisu, na dole, pod tym tekstem odniosła się do tego co ja odpowiedziałem, z tym tylko że odpowiedziała na parę zdań które wyrwała z kontekstu mojej wypowiedzi ;-)  link do tego. Oczywiście na resztę nie odpowiedziała, jej programy na to nie pozwoliły.

Na samym końcu sedno sprawy ! Otóż uderzyłem ją samą w czuły punkt…… jej piętą achillesową jest nazywanie tego co robi WIARĄ. Sama napisała, co ją zabolało ;-) Można się dopatrzyć jeszcze tego że nie lubi gdy ktoś „gorszy” w jej mniemaniu wie lepiej od niej samej. Otóż kochana Izo, to jest PROGRAM, twój program że ktoś wie lepiej od ciebie. Nie jesteś w stanie tego przyjąć do wiadomości. Iluzją również jest to że etykietujesz kogoś gorszy/lepszy.

Wiesz dlaczego tak zareagowałaś? Ponieważ uderzyłem w twój system wierzeń. To jest normalna reakcja obronna ego, które już ma dosyć zmian i dobrze mu ze światopoglądem „kasjopeańskim” które przyjęło. Będzie bronić tego rękami i nogami.

Oczywiście wszystko to razem wzięte jest jego sprawą i jego wyborem, ale tylko dopóty, dopóki nie narusza istotnych praw innych osób. Rzecz w tym, że Paweł tę granicę przekroczył. Nie tylko podaje link do skradzionego materiału i zachęca do korzystania z niego, ale i sam, nielegalnie, bez zgody autorów i właścicieli praw autorskich zamieszcza i upublicznia cudzą własność, co jest przestępstwem w świetle prawa.

No właśnie, dopóki nie naruszę system wierzeń jest ok, ale jak tylko……. lepiej nie mówić co mogą zrobić fanatycy. Ich istotne sprawy są ŚWIĘTE i radze wszystkim, nie zadzierajcie z nimi.

zachęca do korzystania z niego„……. Iza ja błagałem na kolanach aby tam wchodzili. No ale już się uspokój, zmieniłem wpis dla świętego spokoju.

jest przestępstwem w świetle prawa„……. ty tak na serio? pozwała byś mnie do sądu dla twoich świętych idei, serio? Ja piernicze, nieźle. To uważaj, TY dopuściłaś się zniesławienia mojej osoby, a wiesz co to oznacza w świetle prawa? Poczytaj o zniesławieniu na wikipedii. Ale nie bój się, ja nie jestem fanatykiem.

Dobrze że dałaś wypowiedź Arka, on trochę bardziej wyluzowany od ciebie i jego słowa bardziej stonowane. Choć mogę się przyczepić co do „upadku” o którym wspomina. Otóż wg mnie nie rozumiesz upadku ego. Macie jakieś teoretyczne pojęcie o tym. Tak jak z cała tą „pracą nad sobą” za dużo teorii a za mało najzwyczajniej na świecie praktyki.

Specjalnie dla ciebie Iza napisałem to, może coś ci to da, albo jeszcze bardziej pogrążysz się w tym w czym żyjesz. Jednak życzę ci wszystkiego dobrego. Na sam koniec dam ci dobrą radę, serio, tak od serca. Rozerwij się od czasu do czasu, zabaw się, pożyj sobie trochę, uśmiechnij się, itd.

Całusy ;-)))


[Aktualizacja 7.4.2009 02:18]

Ok, jeszcze raz przemyślałem sprawę i doszedłem do wniosku że cholera odpowiedziałem tym samym co Iza mi zaserwowała czyli emocjami… nie chciałem tego ;/ Postaram się teraz napisać na chłodno bez emocji.

Po 1 Ja sam nie posiadam dokładnych informacji o facecie i stronie „cassiopeacult”.  Język ang. słabo znam, a Iza podała odnośniki tylko do stron w tymże j. Skoro ten facet jest tym kim opisała to dlaczego strona ma się dobrze i nadal jest dostępna w necie? Nie wiem tego. Fakt jest taki że ja sam mam mało informacji, strona jest, są tam sesje do ściągnięcia, a w nich napisane kto jest właścicielem praw autorskich, i nie ma tam Jadczyków. Pisze również że sesje są nie edytowane, Jadczyki edytowali sesje? Napisałem że to są oryginalne sesje ponieważ są od roku 94 do 2000 i właścicielm ich, z tego co w nich pisze jest Fredric Grant Irland, no i są nie edytowane. Stąd wysunąłem ten wniosek.
Także przedstawiciele kasjopei są sami sobie winni, ponieważ brak polskiej informacji nt. temat. A jeśli gdzieś jest to ja tego nie znam (na tenże czas kiedy to piszę).

Po 2 Iza poleciała na emocjach zamiast przedstawić rzeczowe suche fakty, gdybym je dostrzegł zapewne sprawa inaczej by się potoczyła.

Tyle, z mojego sprostowania. Fanatyzm zostaje, ponieważ uważam że jest faktem, z tym tylko że w tekście trochę moich emocji. Co do kasjopean i sesji absolutnie nic nie mam, uważam że mogą być dla kogoś wartościowe, do bloga „pracownia4” też nic nie mam, odniosłem się do reakcji Izy.

Kwiecień 6, 2009 - Posted by | Inne

5 komentarzy

  1. Przypomina to troszkę zachowania katolików. Dotknij choć odrobinkę ich wiary, a zostaniesz zagryziony. Ale każdy ma swoją mądrość…

    Komentarz - autor: ggrafik | Kwiecień 6, 2009

  2. popieram. ;)

    Komentarz - autor: szwaglu | Kwiecień 6, 2009

  3. a dziekuje bardzo, czas zabrac sie za opisywanie rzeczywistosci. :)
    pozdrawiam.

    Komentarz - autor: szwaglu | Kwiecień 6, 2009

    • hehe to chyba miało być na twoim blogu, no tam ci napisałem ;)

      Komentarz - autor: giki | Kwiecień 6, 2009

      • Ano, Paweł, odpowiedziałeś Izie tym samym, ale fajnie że się zreflektowałeś i zaktualizowałeś posta. Dawno u Ciebie nie byłem, tylko co jakiś czas patrzę i sprawdzam kto podąża w jakim kierunku. Wciąż mam kontakt z Adamem, przez gg. Obaj po przygodzie z grupą mamy różne ciekawe wnioski. Pozdrawiam Cię, i w którymkolwiek kierunku idziesz, po którejkolwiek stronie jesteś (o ile to ma jakiekolwiek znaczenie), życzę Ci wszystkiego dobrego. Pozdro,

        Komentarz - autor: Olo | Maj 2, 2009


Sorry, the comment form is closed at this time.

