Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

666

W Niemczech odbyła się impreza…

(…) Dochodziła godzina 10 rano, gdy w szkole w Winnenden w Badeni-Wirtembergii rozpętało się piekło. Do pełnego uczniów budynku wtargnął uzbrojony napastnik. Szaleniec zaczął strzelać na oślep. Od kul mordercy zginęło co najmniej jedenaście osób. (…)

media trąbią o tym, np. rmf.fm | dziennik.pl | onet.pl | gazeta.pl

wooooow stała się tragedia!!! nagle coś się stało !!!

Ciekawe czy były znaki, ciekawe czy chłopak dawał znaki przed tym co zamierza? Tak… zapewniam że było coś takiego. Oczywiście każdy jest na to ślepy, co cie kurwa ktoś obchodzi ważna jest tylko twoja dupa, nikt i nic się nie liczy, tylko TY…tylko… Jak masz zobaczyć coś poza sobą kiedy twój wzrok sięga do twojego czubka nosa. Masz problem? to se go wsadź w dupę, mnie on nie obchodzi, wal się, idź sobie. EGOIZM, nagle stała się tragedia! e tam, ludzie kurwa żyjcie dalej w swoim świecie, a to zignorujecie….ważne że ty masz dobrze…..powtarzaj…liczę się tylko ja…only i….nikt i nic więcej…każdy sam…sam…tylko ja…nie ma przypadków,….nie ma znaków….nic nie widzę….widzę tylko siebie….tylko ja….

Także, ciiiii wszystko ok, to się zatuszuje….a lament rodziców zabitych dzieci uciszy….nic się nie stało. Uf, już ok….jak tam praca? dobrze? to fajnie….u mnie też dobrze…ciiii….ciiii…nie ma zła na świecie, nie ma problemów, nie ma emocji…ciiiii….powtarzaj to sobie….ciii…..
ps. to że chłopak to zrobił to jego wina…..uf wina została zwalona…od razu lepiej no nie?

skoro to mój blog, i mogę z nim zrobić co chcę, to napiszę że akurat wczoraj w nocy dopadła mnie „ciemna moc” ciekawe że dzisiaj rano wydarzyło się coś „podobnego”… no ale kto by tam zwracał na to uwagę…

Marzec 11, 2009 - Posted by | Inne

Sorry, the comment form is closed at this time.

