Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

HELLO WORLD! – jeszcze jeden raz

Nastąpiła mała zmiana, zmiana u mnie. Stali czytelnicy będą pamiętać to co było, chodzi mi o wygląd mojego bloga.

Dnia 19 lutego roku 2008 nastąpiła zmiana w moim środku, zmiana mnie samego.

Warstwa, iluzja została zdjęta – jedna z wielu, doświadczyłem tego i jest to piękne, to jest jak ekstaza. Jestem wolny od czegoś co mnie ciążyło, mogę iść dalej, rozpocząć nowe życie.

Urodziłem się na nowo, po raz kolejny, TO JUŻ TRZECI RAZ. Pierwszy raz matka mnie urodziła, później sam się narodziłem było to parę lat temu, pewne warstwy, pewne zasłony, iluzje w których żyłem, zdarły się, zniknęły, nie ma ich.

Wczoraj narodziłem się znowu. Znowu kolejna iluzja została zdjęta, doznałem olśnienia, doznałem oświecenia. Natychmiast pewne elementy zaczęły mi się układać. Zaśmiałem się, to wszystko nie ma sensu, to wszystko jest cudowne, to wszystko jest… nie wiem jak to opisać. Wszystko co jest, wszystko czego doświadczamy nie ma sensu i ma sens.

Cały czas miałem pewną okazję, wzbraniałem się jej. Przecież tak nie można, tak nie wolno. Kurwa, nie mogłem doświadczyć tego ponieważ wpojono mi, zaprogramowano mnie, założono zasłonę, warstwę. NIE MOGŁEM DOŚWIADCZYĆ zakazano mi. Sam sobie tak wybrałem. SAM, nikt nie ma winy.

Nie napiszę o co mi dokładnie chodzi bo to nie ważne po prostu. Ważne jest to że rodzice poprzez wychowanie, rodzice poprzez społeczeństwo robią tak a nie inaczej. Np nie wolno się masturbować ponieważ to ZŁO, nie możesz się ożenić z tą kobietą ponieważ ona jest nie wierząca, czy ty nie widzisz co ona mówi o BOGU !!! – mówi matka do syna.

Podałem przykłady, ja miałem coś innego. Tutaj na Ziemi, tu i teraz, zabrania się pewnych spraw, nie można doświadczać pewnych spraw, chodzi oto że od małego dzieci są nastawiane. Nic nie musisz robić, człowiek ma w sobie ograniczenia, dusi się, nie może robić; to … to zło, to złe, to szatana, albo to nie wypada.
NIE KURWA NIE !

Drogi świecie, drodzy ludzie… witajcie

Mam na imię Paweł to imię dla mojej matki, dla mojego taty, dla mojej babki. Imię dla mnie to… giki. Po prostu.

Sam sobie to imię/pseudonim wymyśliłem, sam… sam dla siebie.

Moje życie ulega zmianie.

Drogi świecie witam Cię i pozdrawiam moim hasłem:

poza schematy, poza standardy, poza ograniczenia, poza iluzję, poza wiarę

za nauką, za zrozumieniem, za samodzielnym myśleniem, za otwartością, za indywidualnością, za innowacyjnością

A oto video które sobie znalazłem…

Jestem motylem, jestem poczwarką, rodzę się na nowo
Jestem sam dla siebie, nie dla kogoś,
Jestem narzędziem, i jestem sam sobie Bogiem
Czy ktoś mnie zrozumie, czy ktoś mnie rozumie?
To nie jest ważne, jestem tu po to aby żyć, aby doświadczać,
po swojemu doświadczać. Nikt nie musi mnie rozumieć,
Nic nie musisz…. NIC NIE MUSISZ…
Pewnego dnia odlecę, motyl odleci…
Rozłożę swoje skrzydła i odlecę, tam gdzie ja będę chciał…

Wszyscy oraz wszystko co jest, jest niczym narzędzie. Ja jestem narzędziem i ja sam mogę doświadczać, mogę żyć. Ja pomagam komuś ktoś inny pomaga mnie, nie musi być to pomoc, może być to praca dla kogoś. Wszystko co jest jest po co coś, jest dla kogoś. Aby doświadczać.

Ostatnimi czasy nastąpiło jakieś połączenie, jakaś interakcja, ja połączyłem się z dwoma osobami których na oczy nie widziałem, ale to nie jest ważne, nie jest. Po prostu przez internet. Ktoś mi pomógł się zmienić, całkiem nie świadomie po prostu zwykła | nie zwykła gadanina internetowa. Ja z kolei, też robię, od tak po prostu sobie jestem, żyję. Stukam w klawisze co chcę, gdzie chcę i jak chcę. Inna osoba to odbiera, inna osoba połączyła się ze mną na jakiejś płaszczyźnie. To wszystko jest dziwne.

Oto moja dedykacja dla Kasi vel hektor, od tak po prostu, ja daje i niczego nie oczekuje, daje i nie mam niczego na myśli, nie ma nic wspólnego z miłością, NIE MA NIC po prostu jest, rób z tym co chcesz…

Dla Grzegorza mam to wszystko, co jest. Zmiana bloga, zmiana człowieka. Po prostu DZIĘKUJĘ

Z tymi dwiema osobami w jakiś sposób połączyłem się na jakiejś płaszczyźnie. Nie potrafię tego wytłumaczyć, nie muszę. W mojej przeszłości było podobnie, były inne osoby, inne połączenia i inne wyniki z tego wynikłe. To już przeszłość, nie ma tego, jest tu i teraz, jest to oto.

Drodzy ludzie… witajcie na nowym blogu, stary blog nie zniknął.
Stary blog ZMIENIŁ SIĘ niczym poczwarka.

Witajcie…..
……………..witajcie w nowym świecie!

Teraz kiedy to piszę na razie wybrałem inne „ubranko”, później dalsze zmiany na blogu.
Ciesze się niezmiernie.
Pozdrawiam moich czytelników, bawcie się dobrze.

bye!

Luty 20, 2009 - Posted by | Inne

7 komentarzy

  1. zatkało mnie :) … w narodzinach jest coś co sprawia, że się klęka … też bym chciała ….
    :) nic nie zrobię :) po prostu będę …

    Komentarz - autor: hektor | Luty 20, 2009

  2. będzie zmiana, zmiana wyglądu bloga, ten jednak mi nie odpowiada ;p

    Komentarz - autor: giki | Luty 21, 2009

  3. Congratulations Giki :] Wiem, że szybko przejdziesz kolejne narodziny… sam sobie również tego życzę. Pozdrawiam.

    Komentarz - autor: d3$+0r | Luty 21, 2009

  4. to jest nie do opisania, opisałem to…hm no jest jak jest. Ale tego nie da się opisać, to trzeba przeżyć ;)

    Stworzyłem tego bloga, i teraz mam dylemat co z nim zrobić, moje priorytety się zmieniły, tak jak dalej ciągnąłem tego bloga to już raczej nie będę. Nie wiem co będzie, jestem na innej ścieżce, po prostu nie wiem. Mogę go ciągnąć dalej ale to już nie będzie to samo, będzie inaczej, albo go porzucę, albo go skasuję.
    Ci u których nic nie nastąpiło mogą mieć do mnie żal że np kasuje, no chyba sam bym na ich miejscu heh.
    Naprawdę nie wiem co zrobić, coś czuje że go przerobię, mam na oku inną skórkę ;]
    dylemat…

    Komentarz - autor: giki | Luty 21, 2009

  5. Może zdradź co chcesz robić dalej? Czy nie chcesz?

    Komentarz - autor: xxxfiles33 | Luty 21, 2009

  6. chciałem napisać, ale to nie ma sensu. Nie ma sensu gadanie o przyszłości po prostu.
    Napiszę o moim pomyśle, i co jeśli się zmieni? nie ma sensu.
    Nie wiem co będzie.

    Komentarz - autor: giki | Luty 21, 2009

  7. niech zgadnę.. teraz odrodziłeś się jako gej weganin z depresją

    Komentarz - autor: miut | Luty 25, 2009


Sorry, the comment form is closed at this time.

