Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

Projekt Asystent

Jakiś czas temu przez przypadek, znalazłem pewną stronę. Dałem nawet w komentarz linka, mniejsza o to. Zapoznałem się z tym i chciałem się podzielić, ponieważ uważam że warto się zainteresować. To może być dobre jako następny element w swojej układance.

Nazywa się „Projekt Asystent”. Z tego co wiem, zawiązała się pewna grupa ludzi. Pewnego razu akurat ktoś przeprowadzał regresje hipnotyczną co do pewnego snu. W tym śnie spotkano kogoś kogo nazwali „Asystentem”. Od tego momentu robią sesję i kontaktują się z owym asystentem. Dla mnie projekt ciekawy, ciekawe są sesje. Dla mnie wiadomości tam pokrywają się z innymi źródłami i co najważniejsze z moimi własnymi przemyśleniami.

Pod tym linkiem szczegóły i cała reszta: http://thelinked.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=120&Itemid=49

update: „oczy i uszy szeroko otwarte”

Styczeń 24, 2009 - Posted by | Inne

Sorry, the comment form is closed at this time.

