Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

Przypadek politycznego psychopaty

news & mój komentarz…

Poseł przekroczył prędkość, zatrzymała go policja
asz, PAP, 2008-12-11, ostatnia aktualizacja 2008-12-11 08:17

Poseł Witold Gintowt-Dziewałtowski (Klub Lewica) został zatrzymany na krajowej „siódemce” za złamanie przepisów drogowych. Nie zapłacił mandatu, bo zasłonił się immunitetem – poinformował Janusz Karczewski, rzecznik policji w Ostródzie. Polityk twierdzi, że przepisów nie złamał.

sic! polityk twierdzi że nie złamał przepisów! Został zatrzymany za…. złamanie przepisów drogowych!

Witolda Gintowt-Dziewałtowskiego zatrzymał nieoznakowany radiowóz renault za to, że przekraczał dozwoloną prędkość, także na terenie zabudowanym, wyprzedził na skrzyżowaniu i na linii ciągłej.

ile popełnił wykroczeń? jedno? nieee o wiele więcej, ale polityk twierdzi że jest nie winny !?

– Spieszyłem się ze spotkania z mieszkańcami Ostródy do kardiologa w Elblągu. Wlókł się przede mną sznur aut z prędkością 60 km na godzinę, więc postanowiłem go wyprzedzić. Prędkości nie przekroczyłem, na skrzyżowaniu nie wyprzedzałem, owszem – nieco najechałem na linię ciągłą – powiedział poseł. Dodał, że jedno z aut, które wyprzedził okazało się radiowozem.

panie sędzio przecież pan poseł wyraźnie tłumaczy się jak dziecko że jest nie winny, panie sędzio proszę, nie róbcie mu krzywdy, to takie miłe i spokojne dziecko.

– Policjanci po tym manewrze szybko mnie wyprzedzili i na ich tylnej szybie wyświetlił się napis „jedź za mną”. Zastosowałem się do polecenia policji. Po ok. 4 km zjechałem w zatokę i pytany przez policję o personalia powiedziałem, że jestem posłem i pokazałem legitymację – powiedział Gintowt-Dziewałtowski.

Opowiadał, że prosił policję, by szybko wykonywała czynności z jego udziałem, ponieważ bardzo się spieszy, jednak – jak ocenił – policja „grzebała się” w wyniku czego w ostatniej chwili zdążył na wizytę lekarską.

ci straszni nie kompetentni policjanci grzebali się prze co z ledwością pan poseł zdążył! Co za nie udolni źli policjanci.
aha, to ich wina, ich!
ps. głosujcie na posła, wspierajcie i popierajcie go w trudnych chwilach

Jak powiedział oficer prasowy policji w Ostródzie, poseł został zatrzymany w okolicach Miłomłyna. Karczewski dodał, że w środę ten odcinek drogi patrolowały radiowozy z Ostródy i Olsztyna; posła zatrzymał ten drugi.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6050542,Posel_przekroczyl_predkosc__zatrzymala_go_policja.html

z5366836n

mamo, oni mnie skrzywdzili ! ;(

Grudzień 11, 2008 - Posted by | Inne

Sorry, the comment form is closed at this time.

