Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

O co chodzi z Kaczyńskim

news…

Prezydent: Usłyszałem strzały 30 metrów ode mnie
us, PAP 2008-11-23, ostatnia aktualizacja 2008-11-23 16:40

– Podjechaliśmy do miejsca, w którym Rosjan, zgodnie z planem prezydenta Sarkozy’ego, być nie powinno – powiedział polskim dziennikarzom prezydent Lech Kaczyński.

„Usłyszeliśmy serię z broni maszynowej, co było jakieś 30 metrów ode mnie” – powiedział dziennikarzom Lech Kaczyński.

Po południu kolumna samochodów z prezydentami Polski i Gruzji została ostrzelana w drodze z lotniska w Tbilisi do jednego z osiedli przy granicy z Osetią Południową.

„Tam nie powinno być Rosjan”

Prezydent, pytany dlaczego konwój pojechał w stronę Osetii, odpowiedział: – Żebym zobaczył, że Rosjanie są w miejscach, które nie są objęte planem (pokojowym ). Tam być ich nie powinno – dodał.

– Uważam, że zadaniem kogoś, kto czuje się sojusznikiem Gruzji i reprezentuje państwo Unii i NATO, było zobaczyć to miejsce – powiedział dziennikarzom prezydent.

– Ledwo dwóch prezydentów wyszło z samochodu, poszło kilka serii – relacjonował. – Najpierw przyglądałem się temu, żeby zobaczyć, co się dzieje, potem podszedłem do prezydenta Saakaszwilego, poszliśmy wolnym krokiem i zmieniliśmy samochody. Nie sądziłem, żeby było zagrożenie – dodał.

Sakaszwili: Zobaczcie, że Rosja nie zmieniła postępowania

Sakaszwili mówił polskim dziennikarzom po zdarzeniu, że jeśli ktokolwiek w Europie miał złudzenia, że Rosja zmieniła swoje postępowanie, „to niech tu przyjadą i sami zobaczą”. Jak podkreślił, Lech Kaczyński „był tak odważny, że widział to na własne oczy”.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,5979652,Prezydent__Uslyszalem_strzaly_30_metrow_ode_mnie.html

I teraz: o co chodzi?

Czy, jeśli to by była prawda, to czy prezydent by powiedział że był zamach na niego? W imię tego by pokazać że jednak są tam wojska, jest niebezpiecznie i że nasz prezydent jest odważny? Czy to nie wydaje się nie dorzeczne?

Czy to była prowokacja, by sprowokować Rosję? Kto to wszystko mógłby urządzić? Zwykle prowokuje sie po to aby ktoś się poddał temu i zaatakował.

Skojarzyłem sobie to ze słynnym Jackowskim, który mówił o jakiejś prowokacji i t.d.

Tak czy owak nie wygąda to dobrze, przynajmniej dla mnie.

Listopad 23, 2008 - Posted by | Inne

1 komentarz

  1. http://www.rp.pl/artykul/2,223561_Padly_strzaly__Prezydent_nie_przerwal_wizyty.html

    „Władze Osetii Południowej twierdzą, że kolumna nie została ostrzelana. Agencja Reutersa donosi o strzałach w powietrze.”

    Komentarz - autor: bauagan | Listopad 24, 2008


Sorry, the comment form is closed at this time.

