Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

Monolog

Ostatnio wspominałem o takiej osobie jak Bill Hicks. Wspominałem też o innych osobach. Niektórzy z nich żyją nadal. No właśnie, oni żyją. Niewygodne osoby żyją, widzisz co Ci napisałem?

Widzę.

Na przestrzeni czasu wszystkie osoby które są niewygodne…mówię tu o niewygodnych osobach, a nie o głupkach, którzy uważają się za przebudzonych lub innych wyzwolicieli ludzkości, to są głupcy i postępują jak głupcy. Innym wydaje się….no właśnie im się wydaje. Też są po części głupcami, możliwe że kiedyś z tego wyrosną albo i nie. No więc wszyscy Ci szczególni ludzie najpierw zostają zidentyfikowani jako zagrożenie dla systemu i zapisani w tajnej księdze.

Po co?

Wszyscy z tej księgi zostaną unicestwieni. Po prostu zabije się ich. W końcu są nie wygodni nie? No więc, to wszystko już funkcjonuje. Jeśli ktoś jest spostrzegawczy zauważy że pewne osoby są po prostu eliminowane. Oczywiście oficjalnie umarli w naturalny sposób, trzeba tak tłumaczyć by głupcy pozostali głupcami.

Głupcy? Masz na myśli znaczną część całej ludzkości?

Jasne, osoba która nie jest spostrzegawcza nie zauważa tego co się dzieję wokół niej, skoro nie widzi, to nie wie w czym żyje. Skoro nie widzi to nie myśli. Skoro nie myśli jest głupcem. Tylko że jest mały problem. Otóż niektóre osoby wykazują skłonność do myślenia i obserwacji. W tym momencie są pod stała obserwacją i wszystko co robią jest rejestrowane. Kiedy uzna się że przekroczyli pewien poziom krytyczny, zabija się ich. Eliminuje się ich najczęściej w sytuacji kiedy te osoby skłaniają inne osoby do myślenia. Jednym słowem im ktoś działa na coraz większą skalę tym śmierć jest bliżej. Jak wspomniałem to się dzieje w sytuacji kiedy skłania się do myślenia inne osoby.

Uważasz się za taką osobą?

Tak, i wiem że już jestem wpisany na tajną księgę. Wiem że jestem pod obserwacją. Lokalnie, kiedy zbyt na dużą skalę nie oddziałuje jest ok. Wszystkie większe działania które będę chciał podjąć będą musiały być skrupulatnie przemyślane, a i tak nie będzie całkowitej pewności co do mego bezpieczeństwa. Ale ja się oto nie martwię, bowiem moja siła jest ponad siły które rządzą tą planetą. Tak czy siak nie zamierzam siedzieć cicho i chociażby będę utrzymywał ten skromny blog.

Wracając do listy, pewności nie mam, ale sądzę że znajduje się na niej Ron Paul, Alex Jones, i inni którzy mają duży wpływ na innych ludzi.

Aby się uchronić trzeba po prostu mieć jak największą wiedzę o wrogu i móc wykorzystać mądrze i inteligentnie ową wiedzę. Głupiec z dużą mądrą wiedzą pozostanie głupcem.

Wiedza dotycząca psychopatii, istot pozaziemskich kontrolujących Ziemię przez niedużą grupę ludzi, wiedza psychologiczna o ludzkim umyśle i wiedza historyczna aby odkryć prawdziwą historię ludzkości, ta oficjalna po prostu jest zmanipulowana i sfałszowana, w rzeczy samej wszystko robi się po to aby głupcy pozostali głupcami.

Jednym słowem nie pozostaje nic innego jak tylko się kształcić.
Najlepszym nauczycielem jestem sam sobie.

Ale niektórzy ludzie mówiąc krótko nie mają na to czasu, wiesz mają rodzinę, pracę i t.d.

Właśnie oto chodzi, przecież już Ci pisałem że głupcy mają pozostać głupcami i robi się w tym celu różne rzeczy, głupcze!

To był mój tekst do mnie.

Listopad 21, 2008 - Posted by | Inne

4 Komentarze

  1. Po raz kolejny jakbym słuchał swoich niedawnych myśli… Ostatnio rozmawiałem ze swoją Kobietą na temat tego, że czuję wewnętrzną potrzebę walki ze „złym systemem” i uświadamiania ludzi… Wspomniałem wtedy o tym, że mam czarne myśli jak to się może kiedyś skończyć dla moich bliskich. I o tym, że kiedyś mogę przypłacić to życiem. Może to dla niektórych śmieszne ale kiedyś pewien Człowiek, uznawany powszechnie za niezrównoważonego psychicznie wizjonera przepowiedział mi, że złoże w przyszłości organizację jak on to ujął „opartą na prawdzie, honorze i miłości”. Na początku sam się z tego wewnątrz siebie śmiałem… Teraz nie wiem czy to wszystko co się ostatnio dzieje w mojej głowie to rozproszenie myśli spowodowane zbiegami okoliczności – może autosugestia? Czy to wszystko ma jakiś sens? Ostatnio przestaję wierzyć w zbiegi okoliczności :/ Co do listy to myślę, że Ty już na niej jesteś albo niebawem będziesz. Może jakiś kontakt..?

    Komentarz - autor: Buntownik | Listopad 24, 2008

  2. Buntowniku, wszystko w swoim czasie ;)
    Uważam że przepowiednie charakteryzują się pewną niedoskonałością, z kolei pewność siebie może poprowadzić….tak jak przepowiedział twój jasnowidz do zguby.
    ps. co do walki z systemem, mi też pałętają się różne myśli.

    Komentarz - autor: Vendetta | Listopad 24, 2008

  3. hmm/// dlaczego twierdzisz, że ten „jasnowidz” przepowiedział jakąś zgubę? ja pewność siebie rozdzieliłbym na kilka typów…

    Komentarz - autor: Buntownik | Listopad 24, 2008

  4. Przepraszam Cię buntowniku ale źle zrozumiałem co napisałeś. Przeczytałem jeszcze raz i już wiem gdzie popełniłem błąd.
    Napisałeś że możesz mieć kłopoty co do walki ze złym systemem. A ja zrozumiałem że to przepowiedział jasnowidz za to że utworzysz tą organizację. ;]

    A co do pewności siebie możesz o tym napisać, z chęcią bym poczytał o tym np na twoim blogu, albo tu jako odpowiedź, jak tam chcesz.

    Co do wróżenia przyszłości, to moja znajoma napisała mi że istnieje możliwość zaprogramowania się. W sumie też to odkryłem. Dokładnie nie wiem jak to ująć, ale chyba chodzi o intencje, oczekiwania i t.d. Więc ktoś może Ci powiedzieć co oczekujesz w przyszłości, na co czekasz, co byś chciał. Mówi to tak jakby to już się wydarzyło, tak jakby ktoś ci mówił jak wyglądają twoje urzeczywistnione marzenia w przyszłości.
    Nie wiem czy dobrze to ująłem ale chyba z grubsza tak. Dla podkreślenia, pisze o „zaprogramowaniu się”. Ja nie wiem jak było z tobą. Po prostu takie coś sobie skojarzyłem.

    Komentarz - autor: Vendetta | Listopad 24, 2008


Sorry, the comment form is closed at this time.

