Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

Dziwna akcja

Moja pierwsza płyta prawdy która poszła w świat zawiera takie filmy:

  • „Aspartam rakotwórcza słodycz” [653,4MB] avi
  • „Discovery Channel The Battle Of Chernobyl” – Bitwa o Czarnobyl [698,8MB] avi
  • „Orwell przewraca się w grobie” [772,4MB] avi
  • „The Corporation” Korporacja [994MB] avi

Wszystkie mają polskiego lektora, niektóre musiałem przerobić tak aby poszły na każdym dvd – stąd rozmiar niektórych jest duży, ale nie patrzyłem na to. Wyszło 1 DVD i trochę wolnego miejsca, ale też nie patrzyłem na to, ponieważ nie miałem czasu się bawić. Płytka pożyczona koledze mojego taty, nie musi oddawać, w zasadzie ona już mnie nie obchodzi ;]

Jak dorwę coś jeszcze ciekawego z lektorem to dołoże do swojej kolekcji filmów z lektorem ;]

Chyba rozdam tego więcej, takie płytki prawdy to ciekawy pomysł…

Październik 31, 2008 - Posted by | Inne

3 Komentarze

  1. Płytki z filmem o aspartamie, rozdałem już wielu osobom. Wpadłem na taki pomysł, jak zacząłem uważniej czytać skład na produktach spożywczych. Tę słodką trutkę dodają już praktycznie do wszystkiego! Do śledzi w occie, ciast, cukierków, sałatek i „herbaty zbójnickiej z prądem”. Nawet „Prawdziwa oranżada” zawiera słodzik, mimo tej swojej etykiety, sugerującej, że jest słodzona wyłącznie cukrem. Prawie pewne, że doczekamy się, że także cukier zaczną dosładzać tym świństwem.
    Popieram twój pomysł. Ja na swoich płytkach dopisałem: Obejrzyj i podaj dalej!

    Komentarz - autor: kkk | Listopad 1, 2008

  2. przyznaje się że wierzyłem że tylko do napojów to jest dodawane ;/

    Komentarz - autor: Vendetta | Listopad 2, 2008

  3. Podajcie moze adresy skad te filmy mozna sciagnac.

    Komentarz - autor: macias | Listopad 11, 2008


Sorry, the comment form is closed at this time.

