Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

Powoli, coraz szybciej UFO się ujawnia

Takie video w jakichś amerykańskich wiadomościach telewizji CNN:

A to jest coś niezwykłego, film o długości dwóch godzin. To konferencja na temat ujawnienia ufo która odbyła się w 2001 roku. Są tam świadkowie posiadający różny stopień wojskowy. Konferencja naprawdę interesująca. Jest na google video…

Tutaj jest adres:

http://video.google.com/videoplay?docid=808393514949778004

Dla garstki osób, oprócz tego że film jest naprawdę ciekawy powinno się rzucić w oczy coś bardzo niepokojącego, no przynajmniej dla mnie takie jest. Przy końcu tej konferencji mówi się że ufo jest raczej nastawione pokojowo, bo… spowodowali dezaktywację rakiet nuklearnych a tak naprawdę oni chcą abyśmy my nie uzbrajali kosmosu bo to bardzo niebezpieczne w świetle innych cywilizacji. Może to brzmi trochę dziwnie ale reszta, cała reszta konferencji z tymi świadkami jest bardzo fajna. Dużo ukazuje i mówi.

Jednocześnie też osoby obeznane z tematem mają możliwość zobaczenia jak rozgrywa się gra pod tytułem „spotkanie z ufo część 1” dlaczego ludziska przyjmą ufo pozytywnie. Jak „wiemy” później zrozumieją że jest trochę inaczej ale być może będzie już za późno.

Wygląda na to, przynajmniej z mojego punktu widzenia, że potrzeba informacji na temat samego ufo. A konkretniej mówić ich negatywnym oddziaływaniu na ludzi. Istnieją przecież niezliczone opisy uprowadzeń, tego co oni robili i robią ludziom. Ale ludzie jakby to pomijają. Powinna powstać druga konferencje z tym że teraz na temat negatywnego oddziaływania istot pozaziemskich na ludzi, ze świadkami którzy mogą opowiedzieć swoje historie. Wtedy byłby pełny obraz dla ludzi, ale coś mi się zdaje że tak nie będzie…

Kiedy oglądałem ten film, moja przeglądarka musiała go ściągnąć na dysk. Ja ten plik odszukałem i w ten sposób mam go na dysku, waży 271 MB. Ot taka dobra rada jakby ktoś chcial sobie ściągnąć, przy okazji nie wiem czy pójdzie na jakimś dvd. ;]

Październik 25, 2008 - Posted by | Kątem oka |

2 komentarze

  1. Jestem zwolenniczką teorii, że jest kilka obcych cywilizacji. :D

    Ludzie tak się przyzwyczaili do terminu „UFO”, że nie dopuszczają myśli o istnieniu innych, różnych form życia w kosmosie.

    Komentarz - autor: journey89 | Październik 26, 2008

  2. Kosmos jest tak wielki, ze nie możemy go zmierzyć. To jest nie możliwe żeby w tak ogromnym miejscy była tylko jedno inteligentne życie. Woda na ziemi pochodzi z meteorytów i komet, bakterie tak samo. NASA rozpoczęła badania które mają wskazać czy Zycie na Ziemi pochodzi z Marsa. Polegają one na tym, ze wyślą bakterie ziemskie na Marsa a bo kliku latach je zaribą spowrotem. Porównując je sprawdzą czy życie pochodzi z stamtąd.
    Musimy się z tym pogodzić, ze jesteśmy jedynie marnym gatunkiem w tym wielkim świcie.

    Komentarz - autor: maxJ | Lipiec 17, 2009


Sorry, the comment form is closed at this time.

