Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

Czy widzisz to co ja?

Właśnie niedawno wróciłem z podróży z Włoch i powiem wam że mamy najgorsze drogi w uni europejskiej ;] To tak na boczku.

A cóż to takiego zobaczyłem kiedy usłyszałem wiadomości na temat sytuacji finansowej na świecie?
Zobaczyłem nie najlepszy obraz.

Banki jeden po drugim padają. Najbliższe prognozy wskazują że raczej zbliżamy się do „doliny” a niżeli wychodzimy z tego „dołka”.

Złoto idzie w górę i będzie szło !

Polscy politycy jak zwykle uspokają. Właściwie taki polityk jak się wypowiada nie przekazuje nic wartościwowego, ot np Pawlak ;/

Specjaliści którzy mają pojęcie, mówią że Polska odczuje skutki lecz z opóźnieniem, trochę potrwa zanim odbije się to na Polsce, pierwsze odczują kredyty hipoteczne.

Jak i co będzie dalej?
Dobre pytanie, można powiedzieć że każdy wie swoje i ma swoją wizję. Napiszę więc i swoją.
Złoto będzie szło w górę a globalna gospodarka zależna od USA będzie dążyła do krachu który odbiję się echem na całym świecie. Tak więc, zbliżamy się do zapaści obecnego systemu finansowego. Konsekwencje raczej tragiczne…

Wrzesień 18, 2008 - Posted by | Inne

Sorry, the comment form is closed at this time.

