Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

Puzle, moja układanka

Interesuje się eksperymentem kasjopeańskim, i ostatnio natrafiłem na ‚nową sesję‚ owa sesja jest po angielsku, a ja w angielskim biegły to nie jestem. Niedawno natrafiłem na blogowy wpis gdzie to przetłumaczono, i wtedy znienacka coś mi się skojarzyło.

No więc interesujący mnie fragment to…

P: Okay. Dlaczego dzisiejszego wieczoru zaczynacie od „Stany Zjednoczone kierują się ku zagładzie?”
O: Minięty punkt, w którym cokolwiek mogło by prawdopodobnie zostać zrobione, aby zmienić rezultat.
P: Jaki jest rezultat?
O: Wzrastające wewnętrzne zamieszanie. Zobacz co stało się w Niemczech.
P: Co stało się w Niemczech, w którym okresie?
O: U końca wojny. Obłęd Hitlera i nienawiść świata do Niemiec.
P: (L) Nie był to ładny obrazek. Nieprawdaż? (J) Reszta świata zbombardowała Niemcy…
O: Tak. Oczekujcie tego samego w USA ostatecznie.
P: Będzie to atak jądrowy?
O: I więcej.

Hm, ciekawe. A to co mi się skojarzyło to wpis na blogu Arkadiusza z 15 sierpnia. A konkretniej to to…

Nowość: Dziś, 15 sierpnia 2008, na polach Etchilhampton Hill, nr Devizes, Wiltshire pojawiła się ta symboliczna formacja: skrzyżowanie dróg, czas wyboru, punkt od którego nie ma odwrotu

Pomyślałem sobie… cóż to takiego mogłoby by się stać. Wtedy pomyślałem sobie o jakimś konflikcie. O Gruzji. Później zobaczyłem że w ostatnim komentarzu w owym wpisie Arkadiusza, umieścił on ten link:

http://www.boston.com/news/world/europe/articles/2008/08/
16/russia_could_strike_poland_over_us_shield_report/

Dalej tą droga nie zaszedłem bo utkwiłem w miejscu. Zastanawiałem się co mogłoby znaczyć „I więcej”. Jeden z komentarzy na blogu Arkadiusza brzmi tak:

Świątynia Boga w niebie się otwarła, i Arka Jego Przymierza ukazała się w Jego Świątyni. Potem ukazał się wielki znak na niebie: Niewiasta obleczona w słońce i księżyc pod jej stopami, a na jej głowie wieniec z gwiazd dwunastu. I inny znak się ukazał na niebie: Oto wielki Smok barwy ognia, mający siedem głów i dziesięć rogów – a na głowach jego siedem diademów – i ogon jego zmiata trzecią część gwiazd nieba: i rzucił je na ziemię. I stanął Smok przed mającą rodzić Niewiastą, ażeby skoro porodzi, pożreć jej dziecię. I porodziła syna – mężczyznę, który wszystkie narody będzie pasł rózgą żelazną. I zostało porwane jej Dziecię do Boga i do Jego tronu. A Niewiasta zbiegła na pustynię, gdzie miejsce ma przygotowane przez Boga. I usłyszałem donośny głos mówiący w niebie: Teraz nastało zbawienie, potęga i królowanie Boga naszego i władza Jego Pomazańca.

Skojarzyło mi się to z… kometami.

Wrzesień 9, 2008 - Posted by | Inne

4 komentarzy

  1. Tłumacz pominął jedną istotną linijkę zaraz po tym „I więcej”, bowiem wyjaśnia ona to „więcej”. :}

    Q: (J) Would that be nuclear bombs? – o bombach

    A: And more. – i więcej

    Q: (A***) Is it going to destroy the rest of the world with it? – „Czy to zniszczy resztę świata?”

    A: Not exactly… but the cosmic stuff will take its toll. – „Nie zupełnie, ale „kosmiczne rzeczy” (w sensie tematu) odcisną swoje piętno”.

    Wydaje mi się, że może tu chodzić o konflikt rosyjsko-amerykański dt. przedłużenia misji NASA na statkach Sojuz.

    To tylko moje własne, pierwsze, spostrzeżenia, bowiem nie zagłębiałam się w ten temat dalej.

    Od jakiegoś czasu zaglądam tutaj, bowiem Twoje wpisy są nader interesujące. :) I będę dalej wpadać. Poruszasz ciekawe zagadnienia, wybijające się z przeciętności zwykłych blogów.

    Pozdrawiam.

    Komentarz - autor: Aurelia | Wrzesień 11, 2008

  2. Dorzućmy… ale po angielsku…

    Q: (A***) Is it going to destroy the rest of the world with it?

    A: Not exactly… but the COSMIC STUFF will take its toll.

    cassiopaea.org

    Komentarz - autor: luxveris | Wrzesień 11, 2008

  3. Dziękuję Aurelio

    Komentarz - autor: Paweł | Wrzesień 18, 2008

  4. urodzi się nowy mesjasz który obudzi się z grzechu i pokona śmierć kazdy z nas mysli ze wystarczy wierzyc by byc zbawionym i ze mozna nadal grzeszyc ale czy Jezus grzeszyl?
    i tak jak Bog zapragnal stac sie czlowiekiem tak teraz czlowiek zechce zapragnac stac sie Bogiem wiec nalezy pokonac grzech i tym samym zwyciezyc smierc czyz nie jest napisane kto grzeszy jest z diabla a kto nie grzeszy jest z Boga czyz nie jest napisane ze by odziedziczyc krolestwo niebiost trzeba na nowo sie narodzic z wody i ducha i towaszyszyc beda temu znaki Ducha Swietego a czy tak ucza religje ida na latwizne i zwodza bo religje sa ze zlej mocy

    Komentarz - autor: mesjasz | Kwiecień 24, 2009


Sorry, the comment form is closed at this time.

