Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

Fabryka kurczaków

Poznaj świat w którym żyjesz…

ps. jest to fragment filmu "Chleb powszedni" (Unser taeglich Brot)

Poznaj ciekawą stronę…

http://themeatrix.com [ang.]

http://themeatrix.com/intl/poland/dub/ [pol.]

Lipiec 20, 2008 - Posted by | Inne | , , , , , ,

1 komentarz

  1. czy Jezus jadlby jedzenie z korporacjnej farmy?I do not think so. co powinien zrobic ktos kto utorzsamia sie wlasnie z Jezusem z nazaretu,pod zadnym pozorem nie jesc jedzenia w ktorym jest cierpienie zwierzat nie mowiac juz o mleku .gdzie krowy sa zapladniane przez czlowieka to nic innego jak sex z krowa ,inseminator musi wstepnie nawet z onanizowac krowe aby doszlo do zaplodnienia ,ciekawe czy Jezus pilby mleko od krow sztucznie zapladnianych przez czlowieka .nie dziwi wcale ogrom rakow ,wylewow i innosci sexualnych welcomm in hell ziemia to jest living hell.a czy szasem apostol Pawel nie napisal ;dobra rzecza jest nie jesc miesa a ryby na pokar dla 1 ych. chrzescijan think!!!

    Komentarz - autor: mesjasz | Kwiecień 24, 2009


Sorry, the comment form is closed at this time.

%d bloggers like this: