Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

Znak życia

Wygląda na to że kiedy zaprzestaje swojej dziłalności na moim blogu, czyli rzadziej piszę lub zaprzestaje pisania na jakiś czas, jego ‚odwiedzalność’ spada. Co jest naturalne, ponieważ wskazuje pewną liczbę ludzi którzy obserwują mojego bloga, i kiedy coś świeżego się pojawi wchodzą z ciekawości zobaczyć. Oczywiście są inni którzy nie są obserwatorami i wchodzą okazjonalnie jak im się przypomni. Z kolei jeszcze innych można by podciągnąć pod ‚przypadek’, po prostu trafili na stronę, obejżeli to co ich zainteresowało i powędrowali dalej zapominając o moim blogu, może kiedyś jeszcze trafią, ale to ich sprawa, od nich zależy.

Przekonałem się, oraz wiem że przypadków niema. Dlatego właśnie na moim blogu powinny pojawić się ‚pewne’ treści które nakierowują na innej źródło. W ten sposób cel powinien być bardziej dostrzegalny, niż teraz jest. Sam blog powinien stać się rodzajem pomostu i tak też postaram się zrobić, jednak nie wiem w jakim stopniu sobie poradzę, ale to kwestia ‚kwantowej’ przyszłości. W ten sposób tych ‚przypadkowych’ będę mógł lepiej nakierować na coś innego, zresztą to ma dużo więcej zalet. W końcu po to umieszcza się informacje w sieci aby ktoś mógł je przeczytać. To dla ludzi i o tym trzeba pamiętać.

Jest jeszcze coś innego, mianowicie wyszukiwarka google. Zauważyłem że zasada działania tegoż programu jest ‚bycie na bieżąco’ z informacjami w internecie. Objawia się to tym że kiedy nie piszę na blogu moja popularność na google spada, myślę że to się dzieje z innymi stronami również. Oczywiście google posiada inne ciekawe rozwiązania algorytmiczne świadczące o numerze pozycji w google. Z tym się wiąże „ludzie-przypadki” wpadające na mojego bloga oraz sensowność samego bloga tj praca. Im więcej wkładasz pracy tym większa szansa na sukces swojego celu.

Jako że przypomniało mi się, oraz miałem przebłyski myśli, postanowiłem napisać ‚notkę’ na blogu. Niech to będzie ‚znak życia’ że jednak pamiętam o ludziach którzy tu zaglądają, tymczasowo zaprzestaje pisać ponieważ zachodzą znaczące zmiany w moim życiu. Zakładam jednak powracać i pisać, jednocześnie nakierowując na inne tory tego bloga o czym pisałem wyżej.

Ten wpis jest inny od wszystkich innych wpisów, może się wydać dziwny, śmieszny ale i taż znaczący dla innych ludzi. Nie widzę nic w tym złego więc napisałem ; )

Styczeń 11, 2008 - Posted by | Inne

3 Komentarze

  1. Dopiero co odkryłem tego bloga i, nie powiem, podoba mi się, chociaż denerwuje mnie nieludzko to, że graficznie przypomina mi własnego bloga (no, ale ty byłeś pierwszy, więc się nie czepiam).

    Wracaj szybko i pisz jak najwięej. Póki co będę się żywił archiwami, ale ile tak można?

    Komentarz - autor: haes | Styczeń 12, 2008

  2. :-D

    powodzenia

    Komentarz - autor: x | Styczeń 12, 2008

  3. Graficznie może przypominać, pewnie. W końcu jest do wyboru pewna określona liczba gotowych szablonów, a ja nie mam możliwości ingerencji w css (grafika). Sam spotkałem inne podobne, no ale tak to już jest, nie żywię urazy, a wyglądu nie planuje zmienić.

    Komentarz - autor: Paweł | Styczeń 12, 2008


Sorry, the comment form is closed at this time.

