Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

Czy widzisz to co ja?

Polityka. Wrzawa niesamowita. Sejm się rozwalił. PiS upadł.

Co na to ludzie ? Co na to media ?

Zobaczyłem stronę interii pod linkiem „Sejm V kadencji rozwiązał się” zobaczyłem tam u góry pis a na dole po. Dwa artykuły. Ale najlepsze są komentarze ludzi jako ‚reakcja’. Zdziwiłem się, i to mocno.

Istny chaos, pomieszanie, jedni na pis drudzy na po trzeci namawiają żeby iść głosować jak tylko pojawią się wybory. Jednak komentarze przeważały na PIS !!!

Nadmienie że jestem przeciwnikiem tejże partii, po prostu dlatego że widziałem co wyprawia. Ludzie którzy tego nie widzieli po prostu chyba spali smacznie. Ludzi którzy wtedy narzekali a teraz nagle są za PIS kompletnie nie rozumiem.

Niech ktoś mi wytłumaczy dlaczego ludzie narzekali na pis kiedy rządził a teraz w tym zamęcie nagle są za tą partią ???

Ja tego nie pojmuje, i mam nadzieje że ludzie przejrzą na oczy. Lider PO z tego co zauważyłem jest wyśmiewany, i tym podobne docinki. Kto to serwuje, jacy ludzie ? Zobaczyłem na sondę „Na kogo zagłosujesz w wyborach…”

ankieta

(8.09.2007 00:38) głosujących: 240446     PIS: 25%    PO: 35%   LID:27%

Halo! Ludzie, pobudka ! Dlaczego kupujecie bajeczki, dlaczego nie widzicie tego co było, tego co się wyprawiało w kraju. ???

P O B U D K A !

Wrzesień 7, 2007 - Posted by | Kątem oka

Sorry, the comment form is closed at this time.

