Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

Linus Torvalds – gość ok

Czytałem sobie na interii wywiad z Torvalds’em i ten facet wydaje mi się całkiem ok. W przeciwieństwie do właściciela Microsoftu, ale o Bilu za dużo nie wiem. Zresztą zakładam jeszcze fakt taki, że skoro Windows wypiął się w górę tak szybko to został „przejęty” przez ‚ciemne koszulki’. Czy gdyby to był inny system też został by przejęty dla potrzeb wojska, wywiadu itd. Czy gdyby to był ktoś inny niż Pan Bil Gates też byłby obarczony tym co jest? Myślę że tak, i myślę że trochę nie słusznie oskarża się właściciela Microsoftu za to co jest, bo zdaje mi się że za tym stoi ktoś inny. W grę oczywiście wchodzą jeszcze olbrzymie pieniądze.

Torvalds: Ludzie za bardzo podniecają się Microsoftem:

„Robię to co robię, bo uważam to za interesujące i warte uwagi, a nie dlatego, że jestem nastawiony anty-microsoftowo. Używałem kilku produktów tej firmy i nigdy nie odczuwałem do niej żadnej niechęci. Microsoft mnie po prostu nie interesuje – mówi w rozmowie z IDG Linus Torvalds.”

Cały artykuł

Sierpień 31, 2007 - Posted by | Kątem oka

1 komentarz

  1. cudowny czlowiek polecam wersje Linux- ola -dom 8.04(kubuntu)
    sam konfiguruje sie z internetem typu DSL nawet z bandycka neostrada .wgralem win xp na kompa z innym adresem IP i nic nie ruszyl nawet intertnetu (wymaga zawilej procedury konfiguracyjnej). bylem u kuzynki siadl jej win. xp nie dzialal internet wgralen nowego win. xp i nic potem wgralem jej ole -dom 8.04 i zaraz ruszyl internet i sa wszystkie potrzegne programy do obsugi multimediow .co prawda pewne produkty typu drukarki ,kamery i niektóre programy nie pojda na linuxie ale co zrobic microsoft zdominowal swiat i stal sie prawie monopolista .spróbuj znalesc w polsce drukarke na linuxa jest to trudne chociaz niektóre drukarki ruszaja z linuxa ale trzeba pogadac na blogach Linuxa

    Komentarz - autor: mesjasz | Czerwiec 15, 2009


Sorry, the comment form is closed at this time.

%d bloggers like this: