Dziwny jest ten świat

… to mało powiedziane ! ;-)

Hello world!

Tak !
Hello world !
Czyli witaj świecie. No dobra, ale co dalej ?
No właśnie po co ja jestem tutaj na Ziemi ? To jest dobre pytanie, być może najlepsze w całym moim życiu. Ok ale skoro już tutaj jestem więc może coś zrobię.
No to na początek bloga ; )

Długo się wahałem, w sumie bardzo długo, to trwało parę dni i miałem bardzo różne myśli. Myśli w rodzaju, a po co mi to, na co, przecież to nie potrzebne itd. itp. Chyba można powiedzieć że jestem ambitny ale i też leniwy, to będzie swego rodzaju wyzwanie, wyzwanie w postaci chociażby utrzymania tego ‚na czasie’, ale jak mawiają dopóki nie spróbujesz to się nie dowiesz no i… ten cytat po prawej, będzie mi przypominał o wierze i kreacji. Miej wiarę i siłę ; )
A teraz do sedna sprawy.

motyl.jpg

Dlaczego w adresie jest motyl ?
No właśnie, mało tego jestem chłopakiem i taki adresik ! …no no ; ) ALE prawda jest taka jak motyl, konkretnie jak efekt motyla. Wyjaśniając: jeśli ja coś małego zrobię (np blog), jako motylek oraz jeszcze dodatkowo 100 czy 10 000 innych motylków (ludzi) też coś zrobi. To razem stanowimy potężną siłę która może zrobić coś całkiem dużego. ALE ich wszystkich musi coś jednoczyć, tak żeby każdy nazywał się motylkiem a nie jeden motylek drugi kogut trzeci szpak ; ) To co może motylków jednoczyć to „IV droga”, a co pod tym się kryje to już do odkrycia należy. Bardzo pomocne okażą się książki !
Dlaczego w opisie jest „dziwny jest ten świat” ?
A nie jest dziwny ? co jest dziwnego a co nie jest dziwnego ? to jest subiektywizm a poza tym tak śpiewał Czesław Niemen:

DZIWNY JEST TEN ŚWIAT

Dziwny jest ten świat
gdzie jeszcze wciąż
mieści się wiele zła

I dziwne jest to
że od tylu lat człowiekiem
gardzi człowiek

Dziwny ten świat
świat ludzkich spraw
czasem aż wstyd przyznać się
a jednak często jest
że ktoś słowem złym
zabija tak jak nożem

Lecz ludzi dobrej woli
jest więcej
i mocno wierzę w to
że ten świat
nie zginie nigdy dzięki nim
nie nie nie

Nadszedł już czas
najwyższy czas
nienawiść zniszczyć w sobie

I miał racje w 100%
Na koniec trochę o blogu. Po prawej stronie mam różne pierdoły ale najważniejsze z nich to „Sonific SongSpot” to taki dodatek z którego całkiem za darmo można posłuchać ciekawej muzyki. Mam możliwość utworzenia playlisty z dużej bazy utworów, jak tylko znajdę czas i chęci utworze coś bardziej wyszukanego, na razie jest tam parę utworów wybranych bardziej losowo niż świadomie ok. 10. Zaraz poniżej znajdują się RSS’y takie skrótowe informacje z „zaprzyjaźnionych blogów” tam wyświetla się na razie ostatnia pozycja z tegoż bloga – podgląd na ostatnie wpisy z tych blogów. A reszta to bajery bye ; )

[update 23.04.2008]

Tak czytam sobie ten wpis i stwierdzam że dużo tam niezgodności. Proszę więc traktować to trochę z przymrużeniem oka, np obecnie nie ma żadnego sonific song i takich tam…

Mój blog co jakiś czas się zmienia.

Sierpień 9, 2007 - Posted by | Inne

Sorry, the comment form is closed at this time.

